reklama

Účastníci obeda

Prezidentská kampaň je v podstate už v plnom prúde a ja sa nijak netajím tým, že za prezidenta našej krajiny budem voliť Roberta Fica. Každý z nás má plné právo slobodne sa rozhodnúť a preto by som aj touto cestou chcel popriať všetkým kandidátom veľa zdaru, pretože každého jedného kandidáta si svojim spôsobom vážim. Mrzí ma ale, že nie všetci to vnímajú tak, ako ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)
Obrázok blogu

Jedným z dôkazov, že doslovná nenávisť a dehonestovanie niektorých kandidátov za každú cenu je prvoradým cieľom viacerých členov našej spoločnosti, môže byť aj komentár Petra Shutza. Veľmi ma mrzí, že v demokratickej spoločnosti sú ľudia rozdeľovaní na dobrých a tých zlých aj kvôli svojmu politickému presvedčeniu. Spŕška kritiky sa zniesla aj na osobnosti kultúrneho, spoločenského a športového života, ktorí sa rozhodli verejne podporiť Roberta Fica v jeho kandidatúre. Nie je to nezmyselné? Veď ak niektorí doslova najväčší bojovníci za slobodu a demokraciu kritizujú iných kvôli svojmu slobodnému presvedčeniu, niečo skrátka nie je v poriadku. Určite si spomeniete poslednú prezidentskú kampaň pani Radičvej pod názvom „moja prezidentka", v rámci ktorej ju taktiež podporili viaceré významné osobnosti. Vtedy to bol samozrejme v poriadku. Dnes, keď sa ukázalo, že aj „nenávideného Fica" celkom prirodzene podporujú významné osobnosti, sa z tohto počinu vytvára niečo nenormálne a navyše, podporovatelia sú označovaní nie celkom vyberanými prívlastkami. Prečo sa niektorí z nás uchyľujú k takejto nevraživosti a tým pádom vnášajú do spoločnosti za každú cenu nenávisť a polarizáciu v tých najnechutnejších formách? Nie je vždy lepšie slobodne a pokojne vyjadriť svoj názor a vyjadriť niekomu podporu namiesto neustáleho bojovania a tým pádom „hučkania" ľudí proti sebe? Iste sa všetci nezhodneme. Ja by som si ale prial, aby sme už konečne prestali s polarizáciou, rozdeľovaním ľudí na dobrých a zlých na základe politickej príslušnosti a boli k sebe viac tolerantnejší a vzájomne sa rešpektovali - to mi príde naozaj demokratické.

Juraj Šefar

Juraj Šefar

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pochádzam z Budatínskej Lehoty, je to mestská časť Kysuckého Nového Mesta. Momentálne študujem na vysokej škole verejnej správy. Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťšportSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu